قیمت تلویزیون سونی 49x85j سایز 49 اینچ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

این سیستم عامل نسبت به سیستم عامل های قدیمی تر بسیار پر سرعت شده و توان اجرای دستورات ورودی را با سرعت بسیار بالایی داراست. این فناوری برای تولید یک صدای فراگیر و چند بعدی مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این فناوری هنگام تماشای محتوای مورد نظر خود با پخش یک صدای فراگیر گویی شما در وسط محتوا هستید و صدا را از اطراف خود می شنوید.

علاوه بر این، قادر خواهد بود رنگ تصاویر نمایشی را تجزیه و تحلیل کنید و کنتراست را برای نمایش تصاویر حتی واقعی تر تنظیم نمایید. تلويزيون سوني 49X85J تمامی آنچه شما می خواهید را خیلی راحت و آسان در دسترس قرار می دهد. با این کار، تلویزیون X85J شما می تواند بغیر از پخش تصاویر خاص و صدای خارق العاده، مزیت ها و کارایی های متفاوتی داشته باشد تا شما قادر باشید به بخش های دیگری نیز دست یابید. این نوع از سیستم عامل بسیار سریع و سبک است و می تواند با سرعت عمل بهتر خود، کارایی تلویزیون 49X8500J سونی را افزایش دهد. تلویزیون X8500J همانند دیگر محصولات شرکت سونی دارای طراحی خارق العاده و منحصر به فردی است که در انتخاب توسط کاربر بسیار تاثیر گذار است.

قیمت تلویزیون سونی 85x90j

همچنين از دستيار صوتي آمازون (الكسا) و دستيار صوتي Google Home پشتيباني مي كند. بنابراين ، اين برنامه قابليت مديريت چندين برنامه را دارد كه براي كاربر بسيار مهم است. استاندارد HDR بخشي از مجموعه اي از تلويزيون ها براي نمايش تصاوير واضح و با كيفيت است. دوزین کالا از ساعت 9 تا 23 در تمام روز های هفته آماده پاسخگویی به شما می باشد. دارای یک پایگاه داده برای اطلاعات تصاویر است و در کوتاه ترین زمان تصاویر را پردازش می کند.

صدای آکوستیک تلویزیون سونی 49x85j

ارزانترين قيمت براي جديدترين و بهترين لوازم خانگي، مشاوره تخصصي، تضمين اصالت كالا، تحويل سريع، پرداخت در محل تحويل، ارائه گارانتي و امكان بازگشت كالا . این فروشگاه با داشتن شبکه وسیع توزیع و حضور کارشناسان خبره در زمینه مشاوره تخصصی خریدلوازم خانگی سعی بر آن دارد تا تجربه خریدی امن و مطمئن را برای مشتریان به ارمغان بیاورد . بانه نما سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات اینترنتی مرتفع کند. برای آن که یک تلویزیون مانند تلویزیون 49X8500J را بتوان دستگاهی هوشمند محسوب کرد، باید از سیستم عامل استفاده نمود.

استاندارد HDR از سری امکانات تلویزیون برای نشان دادن تصاویر زنده و با کیفیت است. به دلیل تغییرات شدید قیمت ارز و موجودی ، لطفا قبل از خرید حتما با مشاورین سایت تماس بگیرید . KWS ، سینجنتا (آلمانی و ترکیه ای ) ایزابلا ، ارنستینا ، تورباتا ، دوروتی ، والنتینا ، بتاسی , …. با بارآوری عالی تضمین کیفیت اصل بودن مقاوم به رایزومانیا و رایزوکتونیا مناسب برای آب و هوای گرم و سرد مقاوم در برار سختی خاک انواع بذر ترک ایزابلا kws ارنیستینا والنتینا kws انواع بذر کا دبلیو اس kws...

مشخصات تلویزیون سونی 49x85j با قابلیت فورکی اسمارت

دستگاه اسپرسو آستوریا stanta ○ دو گروپ نیمه اتوماتیک ○ کارکرده بسیار تمیز مدل سال 2019 ○ توان المنت 3600وات ○ گنجایش بویلر 11 لیتری ○ ساخت کشور ایتالیا ○ اسیدشویی و جنرال سرویس شده ○ به همراه... صدایی که با کمک اسپیکرهای X-Balanced و فناوری Multi–Audio تقویت شده است و شما را قادر می سازد به نحو برتر و متفاوت تر بشنوید. علاوه براین موارد، بخش صوتی تلویزیون 49X8500J از فناوری 3D Surround Upscaling نیز بهره مند است. هستید و میخواهید جدید ترین مدل های تمامی شرکت های مطرح از قبیل سامسونگ، ال جی، هایسنس، شیائومی و سونی را بصورت یکجا مشاهده کنید از طریق منو سایت به قسمت تلویزیون و دسته تلویزیون های 2021 مراجعه نمایید. فروشگاه دوزین کالا با شرایط ارسال سریع‌ و پرداخت در محل، لذت خریدی متفاوت را برای شما فراهم می کند. سوني از نسخه 10 اندرويد براي تلويزيون Smart X8500J استفاده كرده است.

قیمت در تلویزیون سونی 49x8500j

با این حال چنانچه تمایل داشته باشید می‌توانید تلویزیون را روی پایه‌های دو شاخه‌ای محکم در اطراف قرار دهید. پایه‌های دستگاه به خوبی از وزن 49 اینچ تلویزیون شما پشتیبانی می‌کنند. این محصول دارای پایه هایی بسیار ظریف بوده که در پشت تلویزیون قرار دارند.

این محصول مجهز به فناوری 4K X-Reality Pro است که می تواند محتوای صفحه نمایش با کیفیت بالا را ارائه دهد تا کاربران از تماشای آن لذت ببرند. شما با خرید تلویزیون سونی 49X85J سونی نه تنها تصویری با کیفیت دارید بلکه می توانید یک سیستم صوتی بی نقص را با خود به منزل ببرید. خرید تلویزیون سونی 43X80J اسمارت، مجهز به سیستم صوتی قدرتمند 20 وات. دارای دستیار صوتی google assistant، خرید مطمئن این محصول از فروشگاه دوزین کالا. در این مطلب سعی کردیم به طور کامل در مورد تلویزیون سونی 49X85J صحبت کنیم با توجه به مطالب ذکر شده به طور کامل با قابلیت ها و فناوری های استفاده شده در این مدل تلویزیون آشنا شدید.

با استفاده از این سیستم عامل ، کاربران می توانند از انواع نرم افزارها استفاده کنند. پس از آشنایی کامل با تلویزیون 49X8500J، حال باید به دنبال مکان و فروشگاهی باشید که بتوانید این تلویزیون جدید 2021 سونی را خریداری نمایید. ما با معرفی بهترین فروشگاه کشور، کمک خواهیم کرد تا شما عزیزان به شکل کاملا آسان، بدون استرس و سریع ، تلویزیون هوشمند 4K سونی مدل 49x85j خود را خریداری کنید. در نهایت شما بیننده عزیز با پیش رو داشتن پنجره ای به دنیای رنگ و تصویر، خواهد توانست برترین عملکرد تصویری را با تلویزیون X85J مشاهده نمایید. در کل، نتیجه این صحنه های استثنایی واقعی با عمق بیشتر بر روی نمایشگر تلویزیون هوشمند 4K سونی مدل 49X8500J، بافت های واقعی و رنگ های طبیعی تر است.

بلکه در کنار هرچه بهتر بودن این بخش، باید صوتی بی نظیر آن را همراهی کند. به همین دلیل در ساخت تلویزیون X8500J نیز فناوری 3D Surround Upscaling به چشم می خورد. یکی از جدید ترین تکنیک های صوتی به کار رفته که می تواند با عملکرد فراگیر سازی صوتی، تفاوت صدای تلویزیون X85J با سایر برند ها و مدل های دیگر را نشان دهد. با این روند، فناوری XR HDR Remaster سبب شده است تا نمایش تصاویر تلویزیون 49X850J سونی، یک نمایش واقع گرایانه باشد.

از طریق پورتهای USB و HDMI کاربر می تواند به سایر دستگاه های موجود در خانه متصل شده و از آنها استفاده کند. شرکت سونی از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB برای این محصول استفاده کرده است. این محصول را می توان روی دیوار نیز نصب کرد و با طراحی شیک آن به خوبی با دکوراسیون منزل ست می شود. سوني 49X85J يكي از تلويزيون هاي جديدي است كه توسط سوني عرضه شده است و هنوز در دسترس نيست و ظاهر آن به زودي در دسترس خواهد بود. محصول سوني 2021 داراي كيفيت قطعات در حال توليد بوده و از فناوري و قابليت هاي بالايي برخوردار است.

این محصول علاوه بر داشتن کیفیت تصویر بالا و کنتراست ، صدایی بسیار رسا و طبیعی نیز دارد. سونی یک تلویزیون 2021 با بلندگوهای جدید X-Balanced ساخته است که می تواند صدایی با کیفیت بالا تولید کند. تلویزیون سونی X8500J 4K دارای فناوری Dolby Vision و Dolby Atmos است. تلویزیون هوشمند 4K سونی مدل 49X8500J با بهره مندی از قابلیت 3D Surround Upscaling، خواهد توانست سیگنال های صوتی را پردازش کند و یک صدای چند بعدی عالی را خروج دهد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: برچسب‌ها: تلویزیون 2021 , تلویزیون سری 8 , تلویزیون سونی 49X85J مدل 2021 , خرید تلویزیون سونی 49X85J , قیمت تلویزیون هوشمند 4K سونی , تلویزیون سونی 49X85J سایز 49 اینچ , خرید تلویزیون سونی 43X80J اسمارت , تلویزیون 2021 سونی , تلویزیون 49 اینچ سونی , سیستم عامل اندروید در تلویزیون سونی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
ن : Brenda
ت : سه شنبه 30 آذر 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی